Jdi na obsah Jdi na menu
 


Beta RR 4T Enduro 525

23. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
118 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
45x290 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
300 mm

Výška sedla:
940 mm

Rozvor:
1500 mm

Typ rámu:
trubkový

Materiál rámu:
chrommolybdenová ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
karburátor

Emise:
neuvedeno

Startér:
elektrický/nožní spouštěč

Zdvihový objem:
510.0 ccm

Vrtání:
95.0 mm

Zdvih:
72.0 mm

Kompresní poměr:
11.0:1

Počet válců:
1

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
neuvedeno

Objem nádrže:
8.5 litrů

Rezerva:
1.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
255 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
240 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
90/90 - 21

Sériový rozměr pneu vzadu:
140/80 - 18
Další informace: Beta za poměrně krátký čas úspěšně vstoupila na trh soutěžních motocyklů. Čtyřtaktní motor o objemu 510 ccm je původem z KTM, který byl ještě doladěn podle požadavků Bety. Dále k vynikajícímu podvozku byly doplněny pro sezonu 2007 nové komponenty - pružení, ráfky kol, stupačky a celkový design motocyklu.
http://www.betamotor.com/upload/bike_images/1219/RR4T_new.jpg