Jdi na obsah Jdi na menu
 


Bimota DB5

23. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
190 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
120 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
120 mm

Úhel hlavy řízení:
66.0 stupňů

Výška sedla:
800 mm

Stopa (závlek předního kola):
99.9 mm

Rozvor:
1425 mm

Typ rámu:
příhradový

Materiál rámu:
hliníková slitina

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
vidlicový (válce do V)

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
Euro 2

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
992.0 ccm

Vrtání:
94.0 mm

Zdvih:
71.5 mm

Kompresní poměr:
10.0:1

Počet válců:
2

Počet ventilů:
2

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
88.0 Nm při 5500 otáčkách

Výkon motoru:
62.0 kW / 92.0 koní při 8500 otáčkách

Max. rychlost:
223 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h:
3.3 s

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
16.0 litrů

Rezerva:
5.0 litrů

Spotřeba paliva:
4.9 litrů na 100 kilometrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
298 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
220 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 ZR 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
180/55 ZR 17
Další informace: Další italský motocykl s velmi zdařillým designem. Právě s tímto modelem vyhrála Bimota cenu pro nejlepší design v kategorii supersportů. V příhradovém rámu je ukryt vzduchem chlazený motor z Ducati 1000 DS. Už tak exkluzivní techniku podtrhuje použití odpružení Öhlins. Cena této motorky je stanovena na 750 000 Kč.
http://motoblogster.files.wordpress.com/2006/09/db51.jpg