Jdi na obsah Jdi na menu
 


BMW K 1200 R Sport

24. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
215 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
115 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
135 mm

Úhel hlavy řízení:
60.6 stupňů

Výška sedla:
810 mm

Stopa (závlek předního kola):
101.0 mm

Rozvor:
1580 mm

Typ rámu:
dvojitý páteřový

Materiál rámu:
hliníková slitina

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
kloubový hřídel

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
Euro 3

Čištění škodlivin ve výfukových plynech:
řízený katalytický systém

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
1157.0 ccm

Vrtání:
79.0 mm

Zdvih:
59.0 mm

Kompresní poměr:
13.0:1

Počet válců:
4

Počet ventilů:
4

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
127.0 Nm při 8250 otáčkách

Výkon motoru:
120.0 kW / 163.0 koní při 10250 otáčkách

Max. rychlost:
263 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h:
2.9 s

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
19.0 litrů

Rezerva:
4.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
320 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
265 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
180/55 - 17

Ostatní:
ABS na objednávku
Další informace: Novinka vstupující do sezony 2007 rozšiřuje řadu sportovních čtyřválců od BMW. Model je odvozen z naháče K 1200 R. Rozdíly však jsou upravený výkon, pohodlnější posez a tříčtvrteční polokapotáž chránící jezdce před nápory větru. Ani novinka se nevzdala pro BMW typických řešní jako letmo uložené zadní kolo, sekundární převod kardanem.
http://www.bohp.net/blog/pict4/news061011k1200rsp06.jpg