Jdi na obsah Jdi na menu
 


Buell Lightning Long XB12Ss

24. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
179 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
43x120 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
127 mm

Úhel hlavy řízení:
21.0 stupňů

Výška sedla:
775 mm

Stopa (závlek předního kola):
119.0 mm

Rozvor:
1360 mm

Typ rámu:
dvojitý páteřový

Materiál rámu:
hliníková slitina

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
vidlicový (válce do V)

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
vzduchem a olejem

Sekundární převod:
řemen

Rozvod:
OHV (ventily v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
Euro 2

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
1203.0 ccm

Vrtání:
89.0 mm

Zdvih:
97.0 mm

Kompresní poměr:
10.0:1

Počet válců:
2

Počet ventilů:
4

Počet rychlostních stupňů (manuál):
5

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
110.0 Nm při 5600 otáčkách

Výkon motoru:
75.0 kW / 101.0 koní při 6600 otáčkách

Max. rychlost:
224 km/h

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
16.7 litrů

Rezerva:
3.1 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
375 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
240 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
180/55 - 17
Další informace: Motorka vychází konstrukčně z XB12S jen byly pozměněny drobné detaily. Hlavním rozdílem je prodloužený rozvor z 1320 na 1360 mm. Cílem bylo postavit motorku i pro větší jezdce, čemuž napomáhá právě zvětšený rozvor a vyšší a hlavně delší sedlo. Ke zvýšení stability také pomohlo zvětšení stopy z 84 na 119 mm. XB12Ss se jinak projevuje klasickými neortodoxními rysy jako 375 mm kotouč přední brzdy, převod ozubeným řemenem, masivní rám, ve kterém je ukryto palivo a dvouválcový agregát chlazený vzduchem a olejem.
http://www.diseno-art.com/images/buell_xb12ss_rear.jpg
https://secure.reservexl.net/wwwimg/img/tours/6360-4.jpg
http://www.diseno-art.com/images/buell_xb12ss.jpg