Jdi na obsah Jdi na menu
 


CPI Aragon 50

24. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
80 kg

Výška sedla:
740 mm

Typ rámu:
trubkový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
dvoudobý

Chlazení:
vzduchem

Sekundární převod:
přímý

Rozvod:
membrána

Příprava směsi:
karburátor

Emise:
Euro 2

Startér:
elektrický/nožní spouštěč

Zdvihový objem:
49.2 ccm

Vrtání:
40.0 mm

Zdvih:
39.0 mm

Počet válců:
1

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
3.9 Nm při 5500 otáčkách

Výkon motoru:
2.8 kW / 3.9 koní při 5900 otáčkách

Max. rychlost:
45 km/h

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
směs pro dvoudobé motory

Objem nádrže:
5.2 litrů

Spotřeba paliva:
2.2 litrů na 100 kilometrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
kotoučové

Brzdy zadní:
bubnové

Průměr kotoučů u předních brzd:
190 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
110 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 12

Sériový rozměr pneu vzadu:
130-70 - 12

Standardní výbava:
schránka na přilbu, boční stojánek, ukazatel stavu paliva, denní počítadlo km, hodiny
Další informace: Aragon 50 je po designové stránce velmi povedený skútr. Je poháněn dvudobým, vzduchem chlazeným jednoválcem o maximálním výkonu 3,88 koní při 5900 ot./min. Zaujme především dvojice ostře řezaných světlometů, přední integrované blinkry, nerezová výfuková soustava, efektní kotouč přední brzdy. Skůtr je vyráběn ve třech barevných kombinacích - modrá, stříbrná a antracit.
http://www.bks-motorsport.de/images/Fahrzeuge/roller/cpi_aragon_anthrazit.jpg