Jdi na obsah Jdi na menu
 


Dinli Helix 110

24. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
119 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
- mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
- mm

Úhel hlavy řízení:
65.5 stupňů

Výška sedla:
750 mm

Rozvor:
1000 mm

Typ rámu:
dvojitý páteřový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
dvoudobý

Chlazení:
vzduchem

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
karburátor

Emise:
Euro 2

Startér:
elektrický/nožní spouštěč

Zdvihový objem:
108.0 ccm

Vrtání:
88.0 mm

Zdvih:
62.0 mm

Kompresní poměr:
11.5:1

Počet válců:
1

Počet ventilů:
2

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
8.0 Nm při 6000 otáčkách

Výkon motoru:
5.0 kW / 6.6 koní při 6000 otáčkách

Max. rychlost:
250 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h:
3.0 s

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
5.2 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
bubnové

Brzdy zadní:
kotoučové

Sériový rozměr pneu vpředu:
19x7-8

Sériový rozměr pneu vzadu:
18x9-8

Standardní výbava:
nosič zavazadel
Další informace: Modeloví řada Helix je určena spíše jen pro zábavu. Dvoutaktní agregát o objemu 110 ccm má výkon 6.6 koně a proto jde slabší čtyřkolku určenou té mladší generaci. Výborné využití bude určitě na rekreační chatě se svými dětmi kde si díky Dinli Helic užijete spoustu zábavy.
http://www.motosyequipos.com/agenciamty/images/dinli/5.jpg