Jdi na obsah Jdi na menu
 


Ducati 1098S

23. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
171 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
43x120 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
127 mm

Výška sedla:
820 mm

Rozvor:
1430 mm

Typ rámu:
příhradový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
vidlicový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
Euro 3

Čištění škodlivin ve výfukových plynech:
řízený katalytický systém

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
1099.0 ccm

Vrtání:
104.0 mm

Zdvih:
64.7 mm

Kompresní poměr:
12.5:1

Počet válců:
2

Počet ventilů:
8

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
125.0 Nm při 8000 otáčkách

Výkon motoru:
119.0 kW / 160.0 koní při 9750 otáčkách

Max. rychlost:
275 km/h

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
15.5 litrů

Rezerva:
4.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
330 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
245 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
190/55 - 17

Další informace: Nový superbike od Ducati v lecčems připomíná legendární model 916. Letmo uložené zadní kolo, dva úzké světlomety, hladké linie kapotáže, výfukové koncovky pod sedlem a nádherné lakování. Verzi S můžete mít v červené, černé a exkluzivní Tricolore. Rozdílem je oproti 916 výkon tohoto dvouválce, který dosahuje neuvěřitelných 160 koní, což společně s hmotností 173 kg dělá z 1098 nebezpečnou zbraň na okruhové závodění. Verze S je vybavená kvalitnějšími komponenty než základní verze.
http://www.johnvalkbmw.ca/2007/Ducati/images/07S1098STC-01-G.jpg