Jdi na obsah Jdi na menu
 


Gas Gas Wild HP 450

24. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
175 kg

Rozvor:
1280 mm

Typ rámu:
trubkový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
nespecifikováno

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
neuvedeno

Startér:
elektrický/nožní spouštěč

Zdvihový objem:
449.0 ccm

Vrtání:
95.0 mm

Zdvih:
62.6 mm

Počet válců:
1

Počet ventilů:
2

Počet rychlostních stupňů (manuál):
5
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
18.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
bubnové

Průměr kotoučů u předních brzd:
180 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
220 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
21x7.00 - 10

Sériový rozměr pneu vzadu:
20x11.00 - 9

Akumulátor:
12 V / 4 Ah
Další informace: Gas Gas Wild HP 450 je kopie čtyřkolky, s kterou Jeremie Warnia získal titul Mistra Španělska a Josef Císař titul Mistra České Republiky v roce 2006. Lehký rám je vyroben z chromolybdenových trubek kruhového profilu, který je chráněn zepředu a zespodu hliníkovým krytem. Kyvná vidlice je hliníková. Na ní je namontován kevlarový kryt, který zároveň chrání brzdový kotouč a rozetu. Hliníkový ochranný rám okolo stupaček je již v základní výbavě. Pro tlumení jsou použity tři tlumící plně seřiditelné jednotky Sachs. Je zde použita chromolybdenová osa řízení se silembloky. Nová ramena jsou tužší, nový kulový kloub je bytelnější, ale naopak řízení čtyřkolky je lehčí. Brzdy jsou kotoučové osazené dvoupístkovými třmeny. Zadní brzdový třmen má novou pozici za kotoučem. Nádobka na kapalinu zadní brzdy tvoří jeden celek s pumpou. Čtyřkolka je postavena na hliníkových kolech 10" / 9". Šířka čtyřkolky je 120cm. Zvětšené, táhlejší výfukové potrubí výfuku zajišťuje velmi vysoký výkon. Navíc se skládá ze dvou částí, aby byla snazší montáž při servisu. Čtyřkolka je vybavena počítačem řízeným elektronickým vstřikováním Magnetti Marelli a náležitým softwarem komunikujícím s různými součástkami. Počítačový systém dávkuje směs do hlavy podle teploty vzduchu a teploty motoru. Zapalovací cívka je vestavěná do fajfky svíčky, čímž se garantuje kvalitní jiskra svíčky, její delší životnost a celé to ovlivní výkon motoru. Řadící kulisa zabezpečuje jemné řazení šesti rychlostních stupňů. Na čtyřkolku se dá dokoupit speciální kit - laděné výfukové potrubí a zvýšení otáček na 10.500 1/min.
http://www.motomartin.cz/img/modely07/07wild450_a.jpg
http://www.motoparadise.net/V3/Imatges/album_quads/gas_wild450_1m.jpg