Jdi na obsah Jdi na menu
 


Husaberg FS 650 e

25. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
112 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
260 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
287 mm

Výška sedla:
870 mm

Rozvor:
1481 mm

Typ rámu:
trubkový

Materiál rámu:
chrommolybdenová ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
karburátor

Emise:
neuvedeno

Startér:
elektrický/nožní spouštěč

Zdvihový objem:
628.3 ccm

Vrtání:
100.0 mm

Zdvih:
80.0 mm

Kompresní poměr:
11.8:1

Počet válců:
1

Počet ventilů:
4

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
10.5 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
310 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
220 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
150/60 - 17

Akumulátor:
12 V / 7 Ah
Další informace: Je to sice motorka, která je homologovaná na silnici, ale k závodnímu speciálu třídy supermoto jí chybí opravdu málo. Stejně jako ostřejší verzi "c" je tento stroj poháněn čtyřdobým, kapalinou chlazeným jednoválcem o objemu 628.3. Ke kvalitnímu vybavení patří odlehčená přední vidlice, zadná centrálná tlumič s novou pružinou, vylepšená vodní pumpa, převodovka a kompletně přepracovaný rám.
http://static.blogo.it/motoblog/husaberg-fs-650-e-2008/husaberg_fs_650_e_2008_1.jpg
http://www.1000ps.at/magazin/husa2005_8.jpg