Jdi na obsah Jdi na menu
 


Kawasaki Er-5

23. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
179 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
37x125 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
114 mm

Úhel hlavy řízení:
63.0 stupňů

Výška sedla:
800 mm

Rozvor:
1430 mm

Typ rámu:
dvojitý kolébkový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
karburátor

Emise:
Euro 2

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
498.0 ccm

Vrtání:
74.0 mm

Zdvih:
58.0 mm

Kompresní poměr:
9.8:1

Počet válců:
2

Počet ventilů:
8

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
45.0 Nm při 7200 otáčkách

Výkon motoru:
37.0 kW / 50.3 koní při 9000 otáčkách

Max. rychlost:
175 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h:
5.6 s

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 91

Objem nádrže:
17.0 litrů

Rezerva:
4.0 litrů

Spotřeba paliva:
4.1 litrů na 100 kilometrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
kotoučové

Brzdy zadní:
bubnové

Průměr kotoučů u předních brzd:
280 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
110/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
130/70 - 17

Další informace: Kawasaki je ideálním náčiním pro ty, kteří s motocyklem začínají. Pro svoje rozměry a ne moc velký výkon je zvladatelná i pro menší jezdce. Pohání ji řadový dvouválec s osmiventilovou technikou a výkonem 50 koní. Potěší ukazatel stavu paliva a nastavitelné sedlo. Brzdný účinek dávkují vpředu kotoučová brzda s dvoupístkovým třmenem a vzadu pouze 160 mm bubnová brzda. Styl klasického naháče umocňuje koncovka výfuku z nerezové oceli, kulaté světlo a chromované budíky a zpětná zrcátka.
http://www.motoplanete.com/kawasaki/500ER5.jpg