Jdi na obsah Jdi na menu
 


KTM 450 SX-F

25. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
104 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
48x300 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
335 mm

Úhel hlavy řízení:
63.5 stupňů

Výška sedla:
925 mm

Rozvor:
1475 mm

Typ rámu:
dvojitý kolébkový

Materiál rámu:
chrommolybdenová ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
karburátor

Emise:
Euro 3

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
449.3 ccm

Vrtání:
97.0 mm

Zdvih:
60.8 mm

Kompresní poměr:
12.5:1

Počet válců:
1

Počet ventilů:
4

Počet rychlostních stupňů (manuál):
4

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Výkon motoru:
35.0 kW / 48.0 koní při 0 otáčkách

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
8.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
260 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
220 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
80/100 - 21

Sériový rozměr pneu vzadu:
110/90 - 19
Další informace: Revoluční technika motoru, celková suchá hmotnost pouhých 104 kilogramů, nový rám a kvalitní odpružení dělá z 450 SX-F nebezpečnou zbraň, která bude útočit na vítězství v kategorii MX1. Nové je odlehčené elektrické startování, které odeslalo "nakopávání" nožní pákou do minulosti.
http://motozurnals.lv/galerija/2006/10/452a8a7c4b1b5.jpg
http://www.motosport-bg.com/novini/2007-ktm-450-sx-f.jpg