Jdi na obsah Jdi na menu
 


Montesa Cota 4RT

27. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
74 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
185 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
150 mm

Výška sedla:
650 mm

Rozvor:
1321 mm

Typ rámu:
dvojitý páteřový

Materiál rámu:
hliníková slitina

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
neuvedeno

Startér:
nožní spouštěč

Zdvihový objem:
249.1 ccm

Kompresní poměr:
10.5:1

Počet válců:
1

Počet ventilů:
4

Počet rychlostních stupňů (manuál):
5

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Max. rychlost:
92 km/h

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
2.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
185 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
150 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
2.75" - 21

Sériový rozměr pneu vzadu:
4.00" - 18
Další informace: Revoluce v triálech se dotkla i této Montesy. Toto 4RTčko je už poháněno čtyřtaktním kapalinou chlazeným motorem o obsahu 249ccm od Hondy. Protože jde o trialový motocykl, nikoho asi nepřekvapí malá nádrž o objemu 2l.
http://www.lightweightclub.co.uk/about_trials/images/Montesa_Cota_250_4RT.jpg