Jdi na obsah Jdi na menu
 


Moto Morini 9 1/2

28. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
198 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
150 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
150 mm

Úhel hlavy řízení:
65.5 stupňů

Výška sedla:
795 mm

Stopa (závlek předního kola):
100.0 mm

Rozvor:
1470 mm

Typ rámu:
příhradový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
vidlicový (válce do V)

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
Euro 3

Čištění škodlivin ve výfukových plynech:
řízený katalytický systém

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
1187.0 ccm

Vrtání:
107.0 mm

Zdvih:
66.0 mm

Kompresní poměr:
12.5:1

Počet válců:
2

Počet ventilů:
8

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
102.0 Nm při 6700 otáčkách

Výkon motoru:
87.0 kW / 117.0 koní při 8500 otáčkách

Max. rychlost:
210 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h:
3.8 s

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
19.0 litrů

Rezerva:
6.0 litrů

Spotřeba paliva:
6.5 litrů na 100 kilometrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
320 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
220 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
180/55 - 17
Další informace: Moto Morini 9 1/2 svým nízvem jasně odkazuje na slavnou třistapadesátku stejné značky. Používá stejný motor o obsahu 1187ccm jako model Corsaro, ale je naladěn na menší výkon "pouhých" 117 koní. Je stavěn spíše na turisiku a proto nižší sedlo a vyšší řídítka. Výfuky jsou svedeny do jedniné kocovky na levé straně motocyklu.
http://static.blogo.it/motoblog/MotoMorini3.jpg
http://www.cmgonline.com/bikes/models/MotoMorini/9.5/2005/studio/BigP/MotoMorini_9andhalf_3_bg.jpg
http://farm1.static.flickr.com/130/357440445_8aedc16b14.jpg