Jdi na obsah Jdi na menu
 


Moto Morini Corsaro 1200

28. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
196 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
130 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
130 mm

Úhel hlavy řízení:
65.5 stupňů

Výška sedla:
830 mm

Stopa (závlek předního kola):
103.0 mm

Rozvor:
1440 mm

Typ rámu:
příhradový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
vidlicový (válce do V)

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
Euro 3

Čištění škodlivin ve výfukových plynech:
řízený katalytický systém

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
1187.0 ccm

Vrtání:
107.0 mm

Zdvih:
66.0 mm

Kompresní poměr:
11.8:1

Počet válců:
2

Počet ventilů:
8

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
123.0 Nm při 6500 otáčkách

Výkon motoru:
103.0 kW / 140.0 koní při 8500 otáčkách

Max. rychlost:
250 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h:
3.5 s

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
18.0 litrů

Rezerva:
6.0 litrů

Spotřeba paliva:
6.9 litrů na 100 kilometrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
320 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
220 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
180/55 - 17
Další informace: Corsaro 1200 se směle postavil vedle Monstrera S4R nebo TNT od Benelli. Jde o vodou chlazený čtyřtaktní dvouválec. Válce jsou poskládané do V (87°). Obří kroutící moment 123 Nm je spolu s počtem koní 140 také přesvědčující. Rám od Verlicchi, vidlice Marzocchi, brzdy Brembo, zadní tlumič Sachs a navrch druhá zapalovací jednotka s určením jen a jen na okruh.
http://static.blogo.it/motoblog/corsaroveloce.jpg
http://static.blogo.it/motoblog/veloce.jpg
http://motopassione.blogosfere.it/images/motomorini/corsaro-red-and-black--thumb.jpg