Jdi na obsah Jdi na menu
 


Suzuki Bandit 650 (r.2006)

23. 1. 2008

⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
201 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
130 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
126 mm

Úhel hlavy řízení:
64.0 stupňů

Výška sedla:
770 mm

Stopa (závlek předního kola):
108.0 mm

Rozvor:
1440 mm

Typ rámu:
dvojitý kolébkový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
vzduchem a olejem

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
karburátor

Emise:
Euro 2

Čištění škodlivin ve výfukových plynech:
neřízený katalytický systém, systém dodatečného spalování

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
656.0 ccm

Vrtání:
65.5 mm

Zdvih:
48.7 mm

Kompresní poměr:
10.5:1

Počet válců:
4

Počet ventilů:
16

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
59.2 Nm při 7500 otáčkách

Výkon motoru:
57.0 kW / 78.0 koní při 10200 otáčkách

Max. rychlost:
200 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h:
3.9 s

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
20.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 ZR17 M/C 58W

Sériový rozměr pneu vzadu:
160/60 ZR17 M/C 69W

Ostatní:
ABS v sérii

Další informace: Jeden z nejúspěšnějších motocyklů střední kategorie se v roce 2005 dočkal totální přestavby. Dostal o 56ccm objemnější motor, jinou přední masku a celkový design. Našla se spousta odpůrců, kteří ale po čase odpadli a našli své kouzlo i v novém banditu.
http://www.diariomotor.com/imagenes/suzuki_bandit_650_07.jpg