Jdi na obsah Jdi na menu
 


Suzuki GSX 1400

1. 2. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
226 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
130 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
123 mm

Úhel hlavy řízení:
64.0 stupňů

Výška sedla:
790 mm

Stopa (závlek předního kola):
105.0 mm

Rozvor:
1520 mm

Typ rámu:
dvojitý kolébkový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
vzduchem a olejem

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
neuvedeno

Čištění škodlivin ve výfukových plynech:
neřízený katalytický systém, systém dodatečného spalování

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
1402.0 ccm

Vrtání:
81.0 mm

Zdvih:
68.0 mm

Kompresní poměr:
9.5:1

Počet válců:
4

Počet ventilů:
16

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
126.0 Nm při 5000 otáčkách

Výkon motoru:
78.0 kW / 108.0 koní při 6800 otáčkách

Max. rychlost:
235 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h:
3.2 s

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
22.0 litrů

Spotřeba paliva:
5.1 litrů na 100 kilometrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
190/50 - 17
Další informace: GSX1400 je vybaven motorem s největším zdvihovým objemem ve své kategorii. Řadový čtyřválcový vzduchem a olejem (SACS) chlazený motor se šestnácti ventily je vybaven vstřikováním paliva se dvěma škrtícími klapkami. Kombinace výše uvedeného s objemem motoru 1402 cm3 činí tento pohonný agregát velmi pružným. Design motocyklu je pojat v tradici stále tolik populárních klasických motocyklů, pérování a tlumení je možné nastavovat jednoduše dvěma prsty. Pod sedlem se nachází úložný prostor o objemu 10,8 litrů, praktické je i mohutné držadlo spolujezdce.
http://motoride.sk/motodb/pic/Suzuki-GSX1400-05.jpg