Jdi na obsah Jdi na menu
 


Triumph Rocket III Classic

30. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
320 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
120 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
105 mm

Úhel hlavy řízení:
58.0 stupňů

Výška sedla:
740 mm

Stopa (závlek předního kola):
152.0 mm

Rozvor:
1695 mm

Typ rámu:
dvojitý páteřový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
kloubový hřídel

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
Euro 3

Čištění škodlivin ve výfukových plynech:
řízený katalytický systém

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
2294.0 ccm

Vrtání:
101.0 mm

Zdvih:
94.3 mm

Kompresní poměr:
8.7:1

Počet válců:
3

Počet ventilů:
12

Počet rychlostních stupňů (manuál):
5

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
200.0 Nm při 2500 otáčkách

Výkon motoru:
104.0 kW / 142.0 koní při 6000 otáčkách

Max. rychlost:
240 km/h

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
24.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
320 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
316 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
150/80 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
240/50 - 16
Další informace: Ano í něco takovéhle smí na silnici. Ihned po představení se tato raketa ujala hned několika, dodnes zatím nepřekonaných, prvenství. Jedná se o největší sériově vyrábený motor o objemu 2294 ccm. Z tohoto drobečka dostanete neuvěřitelných 142 koní a 200Nm. Ještě zajímavější je údaj že 90 procent krouťáku je dostupných už při 1800 otáčkách. Verze Classic představená v roce 2006 se liší jiným sedadlem, plošinami místo stupaček a jinou barevnou kombinací.
http://motoblogster.files.wordpress.com/2006/09/rocket31.jpg